Η
Microsoft απεκάλυψε σήμερα λεπτομέρειες σχετικά με το
Direct X 11, την τελευταία έκδοση του γνωστού graphics API
Παρόμοια με το
Direct X 10, το λογισμικό θα είναι διαθέσιμο μόνο για
Windows Vista και
μελλοντικέςεκδόσεις του λειτουργικού συστήματος της Microsoft(Windows).Το Direct X
11 θα προσθέσει νέα τεχνολογία υπολογισμού shader που η Microsoft λέει
πως θα επιτρέψει στις
GPUs να χρησιμοποιηθούν"για κάτι
περισσότερο από 3D γραφικά," επιτρέποντας στους developers να χρησιμοποιήσουν τις κάρτες γραφικών ως παράλληλους επεξεργαστές.
Το
Direct X 11 θα υποστηρίξει το
tessellation, ένα
χαρακτηριστικό το οποίο μπορεί ενδεχομένως να βοηθήσει τους developers
να δημιουργήσουν μοντέλα τα οποία από κοντά θα φαίνονται πιο
ομαλά.Επίσης πολύπλευρο handling πηγών(resources) θα ενσωματωθεί , καθιστώντας ευκολότερο για τα παιχνίδια να χρησιμοποιούν
multi-core επεξεργαστές σε ένα μηχάνημα.
Η Microsoft επίσης αποκάλυψε ότι το
Direct X 11 θα προσθέτει στα
υπάρχοντα χαρακτηριστικά
υλικού συμβατό με
Direct Χ 10, αν και δεν έγινε άμεσα σαφές ποια θα είναι αυτά τα χαρακτηριστικά.
Η ημερομηνία
έναρξης του νέου λογισμικού
δεν δόθηκε, αν και η
Microsoft αναμένεται να δώσει περισσότερες πληροφορίες στο
κοντινό μέλλον.Τα χαρακτηριστικά του
Direct X 11 από τη
Microsoft παρακάτω:
- Full support (including all DX11 hardware features) on Windows Vista as well as future versions of Windows
- Compatibility with Direct X 10 and 10.1 hardware, as well as support for new Direct X 11 hardware
- New compute shader technology that lays the groundwork for the GPU
to be used for more than just 3D graphics, so that developers can take
advantage of the graphics card as a parallel processor
- Multi-threaded resource handling that will allow games to better take advantage of multi-core machines
- Support for tessellation, which blurs the line between superhigh
quality pre-rendered scenes and scenes rendered in real-time,allowing
game developers to refine models to be smoother and more attractive
when seen up close