ZTE Clan Forum
Για να δεις ολα τα forums κανε συνδεση!Αν δεν εχεις λογαριασμο μην χανεις χρονο κανε νεα εγγραφη!!

ZTE Clan Forum

This Is A ZTE Clan Forum! Here We Can Discuss Many Things About Call Of Duty And Other Stuff! Powered By ZTE-Phantomas---
 
ΦόρουμZTE PortalΕικονοθήκηΑναζήτησηDownloadsΕγγραφήΣύνδεση

Μοιραστείτε
 

 Τα χαρακτηριστικά του επερχόμενου DirectX 11

Πήγαινε κάτω 
ΣυγγραφέαςΜήνυμα
Επισκέπτ
Επισκέπτης



Τα χαρακτηριστικά του επερχόμενου DirectX 11 Empty
ΔημοσίευσηΘέμα: Τα χαρακτηριστικά του επερχόμενου DirectX 11   Τα χαρακτηριστικά του επερχόμενου DirectX 11 EmptyΤετ Ιουλ 23, 2008 3:49 pm

Τα χαρακτηριστικά του επερχόμενου DirectX 11 DirectX_Logo


Η Microsoft απεκάλυψε σήμερα λεπτομέρειες σχετικά με το Direct X 11, την τελευταία έκδοση του γνωστού graphics API

Παρόμοια με το Direct X 10, το λογισμικό θα είναι διαθέσιμο μόνο για Windows Vista και μελλοντικές
εκδόσεις του λειτουργικού συστήματος της Microsoft(Windows).Το Direct X
11 θα προσθέσει νέα τεχνολογία υπολογισμού shader που η Microsoft λέει
πως θα επιτρέψει στις GPUs να χρησιμοποιηθούν"για κάτι περισσότερο από 3D γραφικά," επιτρέποντας στους developers να χρησιμοποιήσουν τις κάρτες γραφικών ως παράλληλους επεξεργαστές.

Το Direct X 11 θα υποστηρίξει το tessellation, ένα
χαρακτηριστικό το οποίο μπορεί ενδεχομένως να βοηθήσει τους developers
να δημιουργήσουν μοντέλα τα οποία από κοντά θα φαίνονται πιο ομαλά.Επίσης πολύπλευρο handling πηγών(resources) θα ενσωματωθεί , καθιστώντας ευκολότερο για τα παιχνίδια να χρησιμοποιούν multi-core επεξεργαστές σε ένα μηχάνημα.

Η Microsoft επίσης αποκάλυψε ότι το Direct X 11 θα προσθέτει στα υπάρχοντα χαρακτηριστικά υλικού συμβατό με Direct Χ 10, αν και δεν έγινε άμεσα σαφές ποια θα είναι αυτά τα χαρακτηριστικά.

Η ημερομηνία έναρξης του νέου λογισμικού δεν δόθηκε, αν και η Microsoft αναμένεται να δώσει περισσότερες πληροφορίες στο κοντινό μέλλον.Τα χαρακτηριστικά του Direct X 11 από τη Microsoft παρακάτω:

  • Full support (including all DX11 hardware features) on Windows Vista as well as future versions of Windows
  • Compatibility with Direct X 10 and 10.1 hardware, as well as support for new Direct X 11 hardware
  • New compute shader technology that lays the groundwork for the GPU
    to be used for more than just 3D graphics, so that developers can take
    advantage of the graphics card as a parallel processor
  • Multi-threaded resource handling that will allow games to better take advantage of multi-core machines
  • Support for tessellation, which blurs the line between superhigh
    quality pre-rendered scenes and scenes rendered in real-time,allowing
    game developers to refine models to be smoother and more attractive
    when seen up close
Πηγη:Shacknews

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω
 
Τα χαρακτηριστικά του επερχόμενου DirectX 11
Επιστροφή στην κορυφή 
Σελίδα 1 από 1

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτήΔεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
ZTE Clan Forum :: News-
Μετάβαση σε: